شریدر دو شفت

شریدر دو شفت - طراحی، تولید و فروش خردکن ضایعات

شریدر دو شفت یک دستگاه خردکن حفاظت از محیط زیست برای کاهش حجم زباله جامد است. که از محفظه کاتر، چارچوب و نوار نقاله تشکیل شده است. شفت های دوگانه آن به طور مستقل هدایت می شوند. در طول تولید، موتور محور اصلی محفظه برش را از طریق قرقره به حرکت در می آورد. به طوری که تیغه خردکن با بدنه نگهدارنده تیغه متصل به شفت اصلی می چرخد تا به عملکرد تغذیه دست یابد.

برای سفارش شریدر یا خردکن پلاستیک، فلز، لاستیک و … و استعلام قیمت دستگاه خردکن ضایعات با شماره های پایین در ارتباط باشید.

  کارشناس فروش :

 989128130592+ / 989120330317+

 

 واتساپ: 96893673842+ / 989128130592+ 

kaviyansaze.rahimi@yahoo.com

خرد و فشرده کردن ضایعات

ضایعات مختلف ضایعات نرم و سختی که وارد محفظه کاتر می شوند توسط برش، پاره شدن و فشرده شدن بین تیغه ها خرد می شوند و سپس از طریق کف محفظه فیلتر می شوند تا مواد با اندازه مورد نیاز درآیند. از شریدر برای خرد کردن، برش دادن و فشرده کردن قطعات بزرگ مواد به قطعات کوچک مواد استفاده می شود که برای بازسازی و بازیابی مواد مفید است. برای خرد کردن، برش دادن و فشرده کردن مواد با اندازه بزرگ به کوچک استفاده می شود، که در نتیجه بازسازی و بازیابی مواد انجام می‌شود.

مزایا شریدر دو شفت ققنوس دریای مکران

1. دستگاه شریدر دو شفت(خردکن) توسط PLC از طریق تشخیص خودکار، هشدار و اضافه بار معکوس خودکار کنترل می شود، که می تواند به طور خودکار تنظیم و کنترل شود.

2. تیغه متحرک سنگین، قدرت خرد کردن بالا، ابزارها با فولاد آلیاژی و فولاد قالبی مقاوم در برابر سایش ساخته می شوند که دارای عمر طولانی هستند، ضخامت تیغه تعداد دندان ها را می توان با توجه به مواد مختلف تغییر داد.

3. صفحه قاب ضخیم، مقاوم در برابر گشتاور بالا، بسیار قوی است.

4. تجهیزات خردکن دو شفت دارای ویژگی های سرعت کم، گشتاور بالا، سر و صدای کم و همچنین گرد و غبار کم، مطابقت با استانداردهای زیست محیطی طراحی می‌شوند.

5. طیف گسترده ای از توابع، می تواند مواد مختلف را خرد کند.

6. تنظیم آسان، هزینه نگهداری کم، مقرون به صرفه و بادوام از قابلیت های شریدر های تولید ما است.

قیمت دستگاه خردکن ضایعات (دستگاه شریدر)

قیمت دستگاه خردکن یا شریدر ضایعات که کاربردی برای خردکردن فلز، پلاستیک، لاستیک، چوب و … دارند را نسبت به کارایی، ابعاد و قدرت مورد نظر می‌توان اعلام کرد، اما نگران نباشید کارشناس های ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند تا شما را راهنمایی کنند.

– حتی فقط برای پرسیدن قیمت تماس بگیرید تا مشاوره رایگان داشته باشید.

جدول انواع شریدر دو شفت

شرکت ققنوس دریای مکران با گرفتن ایزو های معتبر جهانی فعالیت می‌کند.

ویدیو محصول

#شریدر لاستیک #شریدر آهن #شریدر چوب #شریدر آهن قراضه #خردکن آهن قراضه #قیمت دستگاه شریدر آهن #شریدر دست دوم #شریدر کارکرده

تمامی دستگاه های ما شامل یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می‌باشند.

بله. بسیاری از مشتریان داخلی و بین المللی هر ساله از کارخانه ما بازدید می کنند.

بله،  طراحی رایگان در خرید دستگاه از ما در دسترس خواهد بود.

محصولات ما به شدت تحت استانداردهای ملی و بین المللی تولید می شوند، از گواهینامه های CE، ISO، و غیره بهره می برند. ما نظارت دقیقی را در حین تولید انجام می دهیم تا محصولات با کیفیت بالا را بدست آوریم. تمامی محصولات قبل از ارسال بررسی خواهند شد.

ما قیمت کمتری نسبت به بازار ارائه می دهیم و هر محصول برای شما را در اسرع وقت تولید می‌کنیم. ما تخفیف ویژه را برای همه مشتریان در نظر میگیریم.

خدمات سفارشی با توجه به نیاز مشتری از ما در دسترس است.

استاندارد 380V 50HZ سه فاز یا ولتاژ دیگر با توجه به نیاز مشتری

به صورت توافقی می‌باشد.

محصولات در اسرع وقت تولید و تحویل مشتری ها می‌شود.

شریدر دو شفت
شریدر دو شفت
شریدر دو شفت
شریدر دو شفت
شریدر دو شفت
شریدر دو شفت