درآمد بازیافت ضایعات آهن – بازیافت حلب آهن

بازیافت ضایعات آهن - قوطی حلب

بازیافت ضایعات آهن و قوطی حلب

بازیافت ضایعات فلزی یک صنعت رو به رشد است. حفظ آینده ای پایدار حیاتی است و ما می توانیم با کاهش ردپای کربن در صنایع تولیدی و ساختمانی این کار را انجام دهیم. فروش یا بازیافت ضایعات آهن شما راهی مقرون به صرفه و تاثیرگذار است که می توانید به آینده ای سازگارتر با محیط زیست کمک کنید.
 
فلزات مواد فوق العاده ارزشمندی هستند که می توانند بارها و بارها بدون تخریب خواص آنها بازیافت شوند. این بدان معناست که ضایعات فلزی دارای ارزش زیادی است، که مردم را تشویق می کند تا آن را برای فروش به مشاغل بازیافت جمع آوری کنند.
 
اما چیزی بیش از انگیزه مالی در آن وجود دارد. یک الزام زیست محیطی نیز وجود دارد. بازیافت فلزات به ما کمک می کند تا منابع طبیعی را حفظ کنیم در حالی که برای پردازش به انرژی کمتری نسبت به تولید محصولات جدید با استفاده از مواد خام بکر نیاز داریم.
 

بازیافت ضایعات فلزی چگونه انجام می‌شود

همه انواع فلز قابل بازیافت هستند و با فروش آنها می توانید سود قابل توجهی داشته باشید. مس بسیار سودآور است زیرا بسیار چکش‌خوار است و جریان الکتریکی را هدایت می‌کند. مس همچنین می تواند بارها و بارها بازیافت شود و آن را به یک گزینه فلزی قابل بازیافت سازگار با محیط زیست تبدیل می کند.

برخی از نمونه های دیگر از ضایعات فلزی بازیافتی رایج عبارتند از:

  • فولاد سازه
  • قوطی حلب
  • ورق فلزی صاف
  • آلومینیوم
  • برنج
  • فولاد ضد زنگ
  • سیم عایق
  • کاربید تنگستن

متداول ترین فلزات غیر آهنی هستند، به این معنی که مغناطیسی نیستند. این فلزات معمولا در خانه ها و کارگاه های ساختمانی یافت می شوند. اگر در پایان پروژه متوجه شدید که فلز باقی مانده دارید، می توانید آن را برای بازیافت آماده کنید. 

دستگاه شریدر دو شفت یک دستگاه خردکن ضایعات فلزی است که برای بازیافت استفاده می‌شود.

دستگاه بازیافت فلز و قوطی حلب

بازیافت ضایعات آهن - شریدر قوطی حلبی

درآمد بازیافت ضایعات فلزی

وقتی ضایعات خود را برای بازیافت آماده می‌کنید، بر اساس قابلیت استفاده و کیفیت آن دسته بندی، وزن و قیمت گذاری می شود. در محل کار خود، حتی می توانید سرویس ضایعات فلزی را برنامه ریزی کنید تا بتوانید تمام ضایعات فلزی خود را انباشته کنید و به راحتی برای بازیافت دسته بندی کنید.

فروشندگان ضایعات فلزی باید درآمد حاصل از فروش فلز برای اهداف بازیافت را در اظهارنامه مالیاتی سالانه خود گزارش دهند.

در حال حاضر هیچ مشوق مالیاتی مرتبط با گزارش درآمد حاصل از فروش فلز وجود ندارد. شما از لحاظ فنی بر ضایعات فلزی به عنوان بخشی از مالیات بر درآمد شخصی خود مشمول مالیات می شوید.

بازیافت ضایعات آهن - قوطی حلبی

نتیجه بازیافت آهن

ضایعات فلزات با ارزش تر از چیزی هست که فکر می‌کنید. ما معتقدیم که این بخش مهمی از راه اندازی یک کسب و کار موفق است.

به همین دلیل است که ما در تلاش هستیم تا خدمات بازیافت را ارائه دهیم که برای آسان‌تر کردن کسب و کار شما طراحی شده است. ما روابط بلندمدت با مشتریان خود ایجاد می کنیم تا بتوانید بهترین نتیجه را داشته باشید و بر کسب و کار خود تمرکز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید