تبدیل لاستیک به گازوئیل – یک کسب و کار پرسود

تبدیل لاستیک به گازوئیل

چگونه لاستیک‌ها را به گازوئیل تبدیل کنیم؟

هر ساله میلیون ها لاستیک قدیمی و کهنه از خودروها و کامیون ها به عنوان زباله انباشته می شوند. محققان راهی برای تولید سوخت دیزل از لاستیک های قراضه و تبدیل لاستیک به گازوئیل کشف کرده اند. آنها تجهیزات بسیار فنی و تخصصی طراحی کرده اند که لاستیک را تا دمای بسیار بالا گرم می کند. گاز ایجاد شده توسط این گرمایش از طریق کندانسور قیف می شود که گاز را از روغن ایجاد شده جدا می کند. روغنی که فیلتر می‌شود (گازوئیل) ، سوخت دیزلی باکیفیت است که می‌تواند خودروهای ما را تامین کند. این سیستم می تواند تأثیر فوق العاده ای بر محیط زیست بگذارد و وابستگی ما به نفت را کاهش دهد.

شرکت ققنوس خلیج مکران سازنده انواع خردکن لاستیک (شریدر لاستیک)، برای اطلاعات بیشتر و سفارش به لینک زیر مراجعه کنید.

تجارت سوخت دیزل (تبدیل لاستیک به گازوئیل)

بسیاری از افرادی که لاستیک ضایعاتی را به تجارت سوخت دیزل نمی شناسند چنین سوالی دارند – آیا می توان گازوئیل را از لاستیک ضایعاتی تهیه کرد؟ به عنوان یک تولید کننده باتجربه باید بگوییم که می‌توان گازوئیل را از لاستیک های ضایعاتی دریافت کنیم. در مورد نحوه دریافت آن، باید در مورد فن آوری خردکردن لاستیک های ضایعاتی، تجزیه در اثر حرارت و تقطیر صحبت کنیم، مرحله اول می تواند به شما کمک کند لاستیک ها را خرد کرده و برای مراحل حرارت و تقطیر آماده کرد.

در نهایت می توانید سوخت دیزل را با رنگ تمیز و شفاف و بوی واجد شرایط دریافت کنید. این روغن دیزل را می‌توان به طور گسترده در انواع بیشتری از موتورهای دیزل استفاده کرد و دود کمتر و صدای کمتری نسبت به سوخت دیزل معمولی تولید می کند. این ثابت می کند که دیزل در کاهش بحران انرژی و بهبود محیط زیست ما موفق است.

تبدیل لاستیک به گازوئیل

دستگاه خردکن لاستیک ضایعات

دستگاه بازیافت لاستیک با قیمت مناسب، دستگاه خردکن لاستیک ضایعات فلزی با برش، پاره کردن و تبدیل به مواد برای دستیابی به اندازه کاهش یافته و در نهایت برای مراحل تبدیل به گازوئیل آماده کند. این خردکن به طور گسترده لاستیک ها را تکه تکه کرده و مواد اولیه تبدیل به گازوئیل را فراهم می‌کند.

شرکت ققنوس خلیج مکران سازنده انواع خردکن (شریدر)، برای اطلاعات بیشتر و سفارش به لینک زیر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید