کاربرد‌های خرده چوب – شریدر چوب

خرده چوب - شریدر چوب

نحوه تولید و استفاده‌های خرده چوب

بسیاری از شرکت‌ها اغلب با خرید دستگاه‌های خردکن چوب (شریدر چوب)، غربال‌گر خرده چوب و بسته‌بندی خرده چوب، تولید خود را گسترش می‌دهند تا بتوانند بهترین کیفیت و تنوع محصولات خرده چوب را تولید کنند. در این مقاله، با ارزش ترین محصولات خرده چوبی که می توانید بفروشید و چه تجهیزاتی برای تولید آنها نیاز است، خواهید آموخت.

تراشه های چوب از بریدن و خرد کردن قطعات چوب مانند بقایای چوب، ریشه ها، کنده ها، شاخه ها و ضایعات چوب ساخته می شوند. اینها به عنوان ماده اولیه برای تولید خمیر چوب استفاده می شوند. تراشه های چوب مالچ آلی هستند که به طور گسترده در باغبانی، محوطه سازی و بیورآکتورها برای نیتریفیکاسیون DE و به عنوان بستری برای پرورش قارچ استفاده می شود. کاهش و جلوگیری از فرسایش خاک، حفظ آب، حمایت از رشد بذرهای طبیعی، حفظ رطوبت خاک، بهبود حاصلخیزی و سلامت خاک از مزایای کلیدی مرتبط با خرده چوب هستند.

فرآیند خرد کردن چوب

برای برخی، این فقط ضایعات چوب معمولی حاصل از اره کردن چوب است، در حالی که برای برخی دیگر محصول ارزشمندی است که از خرد کردن درختان خاص، پوست کنده و بدون پوست، شاخه ها، کنده ها، ریشه ها و سایر ضایعات چوب تولید می شود.

فرآیند ساخت خرده های چوب را خرد کردن می نامند. هر نوع چوب و قسمت آن را می توان خرد کرد اما برای فروش موفق آن باید به نیاز بازار و خریداران مربوطه نگاه کرد. انواع مختلفی از تراشه‌های چوب وجود دارد، مانند خرده‌های باقی‌مانده چوب (از چوب بازیافتی، بقایای چوب تصفیه‌نشده و برش‌خورده)، تراشه‌های چوب جنگلی (مناطق جنگلی)، تراشه‌های باقی‌مانده اره (از اره کردن چوب) و تراشه‌های جنگلی چرخشی کوتاه. (از محصولات انرژی زا).

 
خرده چوب

افزایش استفاده در تراشه های چوب در کاربردهای صنعتی

گرمایش منازل یکی از کاربردهای برجسته تراشه چوب است. انتظار می‌رود که رشد خرده‌های چوب در تولید انرژی صنعتی و تجاری باعث رشد بازار شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود استفاده از خرده‌های چوب به‌عنوان ماده خام برای تولید خمیر چوب، رشد بازار را در دوره زمانی آتی هدایت کند. افزایش تقاضا برای خرده های چوب به عنوان ماده کمپوست یکی دیگر از کاربردهایی است که باعث رشد بازار می شود.

استفاده از تراشه های چوب و محصولات

عمدتاً به عنوان سوخت جامد و به عنوان ماده اولیه در فرآیند تولید خمیر چوب استفاده می شود.

رایج ترین مورد مرتبط با خرده های چوب، مالچ باغبانی برای محوطه سازی است. با این حال، می توان آن را در مواد سطح زمین بازی یا سطح تضعیف ضربه به عنوان یک روش بسیار موثر برای کاهش ضربه سقوط مجدداً پردازش کرد. همچنین در بیوراکتورها برای نیترات زدایی، اکولوژی احیا، و به عنوان بستری برای کشت قارچ و حتی در دود کردن گوشت برای به دست آوردن طعم های مختلف استفاده می شود.

نمایش ویدیو درباره خرده چوب - شریدر چوب

خرده چوب چند منظوره هست و کاربردهای زیادی دارد.

در اینجا بهترین موارد استفاده از تراشه های چوب از دستگاه خرد کن آورده شده است:

  • مالچ برای محوطه سازی
  • کمپوست سازی
  • پوشاندن گل و لای
  • کباب کردن و دود کردن غذاها
  • ایجاد مسیرها
  • بستر حیوانات
  • بالشتک زمین بازی
  • راه انداختن آتش
  • کنترل فرسایش
  • ساخت تخت های مرتفع
  • پرورش قارچ

ماشین آلات تجاری برای تراشه سازی (خردکردن)

برای تولید خرده‌های چوب، به یک دستگاه خردکن چوب نیاز دارید که به اندازه کافی قدرتمند باشد و نیازهای شما را برآورده کند.

هیچ کس مایل به خرید تراشه های چوبی با قیمت بالا نیست که شامل سایر قطعات چوبی غیر ضروری مانند خاک اره نیز می شود. برای مرتب سازی خرده های چوب، خرید یک سیستم غربالگری ضروری است که خرده ها را از خاک اره و قطعات اضافی جدا می کند.

خرد کن های چوبی مستعمل یا جدید، غربالگرهای تراشه چوب، و همچنین سیستم های نوار نقاله برای حمل تراشه های چوب را همه در یک مکان پیدا کنید – ققنوس دریای مکران. تیمی متشکل از کارشناسان با تجربه در زمینه تولید، نصب، برچیدن و نوسازی تجهیزات نجاری است.

دیدگاهتان را بنویسید