دستگاه آسیاب ضایعات

آسیاب ضایعات

انواع دستگاه آسیاب عات

دستگاه آسیاب ضایعات چیست؟

دستگاه های آسیاب ضایعات ماشین هایی هستند که در کاربردهای بازیافت و پردازش زباله مورد استفاده قرار می گیرند. آنها می توانند مواد زائد مختلف را که در ابعاد، دسته بندی، وزن و ترکیب متفاوت هستند، به شکل و اندازه یکنواخت کاهش دهند تا پردازش، ذخیره سازی و حمل و نقل کارآمدتر شود.

شرکت ققنوس خلیج مکران سازنده انواع خردکن (شریدر)، برای اطلاعات بیشتر و سفارش به لینک زیر مراجعه کنید.

مدل های خردکن ضایعات نسبت به ابعاد

دستگاه خردکن یک شفت ( شریدر تک شفت)

دستگاه خردکن تک شفت یک تجهیزات خرد کن با کاربردهای گسترده است. برای برآوردن نیازهای بازیافت زباله در صنایع مختلف طراحی شده است. این می تواند در طیف گسترده ای از مواد، از جمله محصولات پلاستیکی مختلف مانند بلوک، لوله و کیسه های بافته شده، کابل های مختلف استفاده شده، چوب، کاغذ باطله و زباله های الکترونیکی و غیره استفاده شود. اندازه مواد خرد شده به ویژگی های مواد بستگی دارد. و در مرحله بعدی مواد خرد شده را می توان مستقیما بازیافت کرد یا بیشتر خرد کرد.

دستگاه خردکن دو شفت ( شریدر دو شفت)

خردکن دو شفت یک خردکن صنعتی با سرعت کم و گشتاور بالا با حداقل توان 1.5 کیلووات می باشد که در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. این خردکن برشی دوگانه می‌تواند دارای واحد صفحه نمایش باشد. پس از وارد شدن مواد به قیف، مواد با استفاده از دو تیغه چرخان متقابل جابجا می‌شوند و سپس مستقیماً تخلیه می‌شوند. اگرچه اندازه ذرات خروجی تصادفی است، اما خردکن دو شفت نسبت به سایر خردکن‌ها سرعت خرد کردن سریع‌تر و توان عملیاتی بالاتری دارد.

خردکن صنعتی را می توان به صورت سفارشی متناسب با مواد و نیازهای شما برای اطمینان از حداکثر مزایای اقتصادی و تولیدی طراحی کرد. محصول تولیدی ما از مجوز ها و استاندارد های معتبر جهانی استفاده می‌کند و یک کنترل PLC و معمولا زیمنس، تشخیص خودکار و محافظت در برابر اضافه بار را ارائه می دهد. دستگاه خردکن دو شفت دارای گشتاور انتقال زیاد، اتصالات قابل اعتماد، سرعت چرخش کم، نویز کم و هزینه نگهداری کم است.

شریدر دو شفت

دستگاه خردکن چهار شفت ( شریدر چهار شفت)

خردکن های سری چهار شفت چند کاره و همه کاره هستند. خردکن این سری با طراحی استاندارد و مدولار از مزیت تعویض خوب بین قطعات یدکی برخوردار است. تیغه کمکی با فورج قالب تصفیه می شود، در حالی که تیغه اصلی که از فولاد آلیاژی خاص با فرآیند خاصی ساخته شده است، پوشیدن خوبی و شدت بالایی دارد. خردکن توسط انتقال دنده میانی هدایت می شود و یک رابطه دیفرانسیل را تشکیل می دهد. خردکن های این سری برای خرد کردن بشکه های پلاستیکی، قاب های پلاستیکی، کیسه های بافته شده، تخته مدار و جعبه کاغذ و غیره قابل استفاده هستند و دارای مزایای اندازه تخلیه قابل کنترل، راندمان بالا، سرعت چرخش کم و صدای کم هستند.

 گیوتین ضایعات آهن

اگر در هدف مورد نظر نیاز به قدرتی بالا (6 تا 75 تن در ساعت) باشد، بهترین جایگزین شریدر ها، گیوتین ضایعات هستند.

قیمت دستگاه آسیاب ضایعات ( دستگاه شریدر)

قیمت دستگاه خردکن یا شریدر ضایعات که کاربردی برای خردکردن فلز، پلاستیک، لاستیک، چوب و … دارند را نسبت به کارایی، ابعاد و قدرت مورد نظر می‌توان اعلام کرد، اما نگران نباشید کارشناس های ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند تا شما را راهنمایی کنند.

– حتی فقط برای پرسیدن قیمت تماس بگیرید تا مشاوره رایگان داشته باشید.

شرکت ققنوس خلیج مکران سازنده انواع خردکن (شریدر)، برای اطلاعات بیشتر و سفارش به لینک زیر مراجعه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید