گیوتین ضایعات چیست

گیوتین ضایعات آهن شیبدار

گیوتین ضایعات یا قیچی ضایعات آهن چیست؟

گیوتین ضایعات آهن شیبدار با توان عملیاتی حدود 6 تا 75 تن بر ساعت در ساعت می تواند با یک یا دو جک برشی مشروط به نصب دستگاه عرضه شود.
این دستگاه ها با وزن حدود 65,000 تا 250,000 کیلوگرم بر روی پایه های جک هیدرولیک متحرک هستند و با 2 باله جانبی، تک مهره و سیستم هیدرولیک اتوماتیک کامل می شوند.
گیوتین شیبدار ضایعات آهن به صورت استاندارد با موتور دیزلی 250 کیلووات ارائه می شود، اما نسخه الکتریکی اختیاری آن نیز موجود است. 

به لطف تیغه های برش با کارایی بالا، گیربکس های قابل اعتماد و بدنه اصلی ساخته شده از بهترین فولاد، محصولات قیچی ما می توانند بهترین ابزار برای بازیافت ها و سازندگان فولاد برای تبدیل ضایعات فلزی به منبعی ارزشمند باشند.

قیچی های قراضه با نیروی برشی 6 تا 75 تن در ساعت طراحی شده اند. آنها دارای ابعاد متفاوت و نسبت به سفارش مشتری هستند. که با دکمه بالا مشخصات کامل را مشاهده کنید. این دستگاه دارای جعبه، کنترل از راه دور و زیرسازی فولادی می باشد. قیچی های ضایعاتی در طیف گسترده ای از مدل ها برای انجام انواع عملیات طراحی و ساخته می‌شوند.
گیوتین ضایعات آهن شیبدار

برای مشاوره رایگان و سفارش انواع گیوتین یا قیچی ضایعات به لینک زیر مراجعه کنید.

برش ضایعات گیوتین معمولاً در مکان های بازیافت ضایعات فلزی با مقیاس متوسط ​​و بزرگ، کارخانه فولاد، کارخانه پردازش فلز و مکان های دیگر استفاده می شود.
ما سازنده قیچی آهن هستیم – ماشین آلات هیدرولیک ققنوس دریای مکران متخصص در تولید انواع تجهیزات بازیافت ضایعات فلزات در شریدر ها، قیچی فلزی ضایعات و غیره است.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید